GARANTİ VE İADE KOŞULLARI

 

S.S Obruk Süt Ürünleri Üretim ve Pazarlama Kooperatif’ten yapmış olduğunuz bütün alışverişler bizim için önemlidir. Ürünlerimizi taze, güvenilir ve koruyuculu ambalajlarda gönderimini temin etmekteyiz. Kargoda herhangi bir problem yaşadığınız takdirde bizimle 7 gün içinde iletişime geçebilir ve ürünlerinizin değişimini sağlayabilirsiniz. 

 

Siparişlerinizi Hesabım / İade Taleplerim bölümünden hatalı gördüğünüz siparişler hakkında iptal ve iade talebi oluşturabilirsiniz. Ürünlerimizden kaynaklı yaşanan problemlerde bizimle  veya [email protected]  adresinden de bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

 

Süt ve süt ürünlerinde sevkiyatta oluşabilecek ezilme, bozulma gibi istenmeyen bir durum görüldüğü zaman, ürün ambalajı bozulmadan ve kargonun geldiği gün ürün resminin çekilerek [email protected]  gönderilmesi gerekmektedir. Süt ve süt ürünlerinde iade olmayıp tüketilmeyecek durumda olan süt ve süt ürünleri müşteriye gönderilmeyecektir.

Ürün lezzetini beğenmeme durumunda iade yoktur.


Süt ve süt ürünleri dışındaki iade etmek istediğiniz ürünler de kargo masrafı müşteriye aittir. İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, ürün bize ulaştıktan sonraki 10 gün içerisinde para iadesi yapılmaktadır.

Bundan sonraki süreci bankanızdan takip edebilirsiniz.

İADE ÜRÜNLERİNİZİ MUTLAKA İADE SEBEBİNİZİ BELİRTEN BİR NOT, ORİJİNAL AMBALAJINDA VE FATURANIN ASLI İLE BİRLİKTE AŞAĞIDA BELİRTİLEN ADRESE GÖNDERİNİZ:

S.S Obruk Süt Ürünleri Üretim ve Pazarlama Kooperatifi

Berendi Köyü Berendi Küme Evler No:46 Ayrancı / KARAMAN

 

iade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

 

385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!


Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.

 

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satıla bilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilemez.

- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise ürünü kargo görevlisi yanında kontrol ederek tutanak tutturmanız ve teslim almamanız gerekmektedir. Bu takdirde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti ALICIYA aittir.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR